Sunday, October 16, 2011

kau pergi jua

hari ni hari ahad kan? 
agak nya dah 3 hari hati aku tak tenang
ya Allah tiap malam ada saja airmata yang akan gugur
gugur kerana merindui arwah abah
gugur kerana si dia
astaghfirullahalazim
nak menyesal pun tak guna
dulu aku yang ambil keputusan untuk membiarkan dia masuk dalam hati aku
sekarang aku kena terima hakikat yang dia terpaksa keluar dari hati aku setelah
2 tahun 5 bulan dan 22 hari
dia berada di hati ini
aku terpaksa melepaskan dia untuk orang lain tak pe aku rela undur diri
seperti yang dia kata
"kalau kita ada jodoh, kita tetap bersama"
insyaallah 
 alhamdulillah setakat ni aku tak pernah lagi merampas benda yang
bukan milik aku.. bagi aku walaupun orang itu hanya 
ber'couple' kita tetap tak de hak untuk hancurkan hubungan dia orang
 aku tak nak buat semua itu, biarlah orang lain yang buat kat aku
aku redha.. 
walaupun hati perempuan ini tak sekuat mana untuk mengatasi semua tu
aku harap sangat kekuatan datang dalam diri aku
kalau lah kau baca ni
aku minta maaf sangat2..aku tak salahkan kau sebab hadir dalam hidup aku
terima kasih bagi aku kekuatan selama ni
terima kasih bagi aku kasih sayang
terima kasih sudi menerima aku dulu
terima kasih jadi tempat aku luahkan perasaan aku
terima kasih gak sebab kau dah merubah diri aku
walaupun kau dah pergi
namun hati ku tetap ada kau
hati ku masih lagi sayang dan cintakan kau
walaupun cinta dan sayang aku kat kau tak seperti dulu
 salam sayang dari aku
~gadis yg x ckup sifat =)~ 



No comments:

Post a Comment