Monday, October 17, 2011

hatiku berbicara 2 ♥

aku nak tulis pe je sampai aku rasa tenang
sampai aku rasa dia dah tak de dalam diri aku
sampai aku lupa kan dia
lupa...!!
ye, pilihan terbaik
mcm BoboiBoy ..terbaik hahaha
Eee kalaulah DORAEMON ada
aku nak terbang..guna telekopter hehe (xtaw eja)
tak pun 
aku nak dia bawa aku g tempat yang tenang
tempat yang hanya ada aku, ley buat rumah sendiri
macam Nobita dia buat rumah sendiri hehe
cantik woo.. dalam pun lengkap barang2 dalam rumah
tak payah fikir lagi nak beli barang pe kan3?? hehe
tak pun kalaulah DORAEMON ada
aku nak minta dia bawa aku g masa depan
nak tengok sape husband aku..
handsome ke x? (ish rupa x penting)
kaya ke x? (hehe ni penting, bukan mata duitan ek)
baik atau jahat? (manalah taw kalau2 dia kaki pukul ke, habis badan aku)
beriman tau tak? 
(hah, 2 penting, nanti anak2 aku tanya kat ayah dia makna solat semua kan ke susah 2?)
 ha, lagi 1..aku nak suruh DORAEMON
bawa aku jumpa mak mertua
mana lah taw kot2 mak mertua aku 2 kaki dera ke
maklum la aku ni tak reti masak
kalau setakat masak sayur lepas la 
(hehe hari2 telan sayur..nanti laki aku jadi popeye)
 yey...laki aku popeye 
 senang..tak masak hehehe
okeyh..tak nak mengarut dah
nak layan cite cartoon...bubye 


No comments:

Post a Comment