Sunday, November 13, 2011

hatiku berbicara 5 ♥

hati....hati....hati
nak nangis

....


orang tanya "dah berapa hari tak makan??"
aku jawab "ada la kot dalam 2 3 hari"
orang tanya lagi "kenapa tak makan??"
  aku jawab lagi "tak de selera"
jawapan sebenar kat dalam hati
"aku rindu kat arwah abah..ish tak habis2 menanya....suka hati aku la perut aku"
.............
tak sedap hati
rasa bersalah kat abah
anak abah dah berubah
kalau abah ada mesti aku lagi sedih dengan pe yang aku dah wat
kenapa kita tak boleh undurkan masa??
......
kalau boleh undur masa balik
aku taknak couple dengan kau wahai kaum adam
aku tak nak mengenali kau juga kaum adam
biarlah hidup aku terbatas
tak melihat dunia luar
tak mengetahui apa yang ada di dunia luar
.........
sungguh jahat anak abah ni...!!
rindu kat abah, nak peluk abah, nk cium tangan abah
nak keluar dengan abah
nak abah je....!!!




No comments:

Post a Comment