Monday, November 14, 2011

memory 1999

salam semua
umm kenapa aku nak ingat balik memory 1999 tu??
haha aku pun tak tahu
tiba2 dia keluar sendiri dalam kepala ni
hehe v(^^,)
...............
........
tahun 1999??
time aku tadika...zaman kecil2 lagi
muka pun cute lagi...tak de cela...
tak de kotoran
sebab tu pipi aku jadi mangsa ciuman........
ciuman kasih sayang
bahagia masa tu
dulu awal2 pagi dah bangun...siap2 nak pergi tadika
abah tersayang hantar naik motor
best...!! sebab duduk depan
time tu motor apa ek?? aku tak berapa nak ingat
yang pasti bukan motor yang biasa2 yang tak de bakul kat depan tu ek?? hehe
(sekarang motor tu dah kena jual)
tadika dekat je
..........................
.......
time otw pergi tadika
aku sempat mengusha sorang mamat
jiran yang sebaya dengan aku
time tu dia handsome (kecil2 dah gatal haha)
tak de la, dia baik...time aku nak pergi tadika je
mesti dia orang yang first bagi flying kiss kat aku
siap babai2 lagi tu hehehe
(malu ada abah hehe)
......................
aku suka pergi tadika....
cikgu baik
kalau pertandingan apa2 mesti nama aku yang dia list kan dulu
macam pertandingan mewarna, menari
hahaha aq menari??

best....best....best
v(^^,)


No comments:

Post a Comment