Monday, November 14, 2011

memory 1999 ~part 2

ingat lagi pertandingan mewarna dekat
Bank Pertanian (sekarang Agro Bank ek)
ada berapa tadika entah masa tu
ramai gak la...
penuh satu bank
aku duduk tepi, dekat2 dengan tempat yang ibu bapa tak boleh masuk tu
senang tengok muka mak dengan cikgu
lagi senang kalau colour patah nanti cikgu dengan mak tolong asahkan hehe
anak manja..!!
(time tu tak ada adik lagi ek)
duduk kat tepi tu dengar arahan cikgu je
orang yang bagi ucapan tu aku buat bodoh je haha
tettttt tiba pertandingan mewarna
cikgu cakap colour cantik2 nanti dapat hadiah no 1
wahh aku pun pe lagi, bersemangat nak dapat hadiah
hadiah punya pasal aku buat yang terbaik hehe
cikgu yang duduk kat tepi tu tolong aku colour kan gak
best cikgu ni....terbaik!! hehe
sampai tamat sudah masa mewarna
aku bagi dekat orang yang kutip2 paper tu dengan tersenyum bangga hahaha
orang yang kutip paper tu handsome juga
cair sebentar (^^,)
~masa berlalu~
setelah sekian lama menunggu keputusan pemenang
akhirnya orang tu umum kan juga
hehe hati ku dup dap dup dap
dia bagi yang dapat saguhati dulu
aku menunggu juga nama aku keluar
tapi hampa (-_-)
okeyh lepas tu dia umum kan pula pemenang no 3 2 1
no 3 budak lelaki

no 2 budak perempuan
aku dah nak menangis time tu sebab tak dapat hadiah
dah siap pergi kat mak peluk menangis ajak mak balik
hahaha
tiba2 pemenang tempat pertama
NUR IZZATI BINTI AMIR HAMZAH
dari
TADIKA KEMAS BUNGA pe ntah...<pelupa>
hahaha
yey aku menang
pergi2 sambil cover nangis
yeyey dapat hadiah...!!
suka2 senyum sampai ke telinga
cikgu aku lagi bangga
ni la murid kesayangan cikgu <time tadika je la>
hehe sayang cikgu walaupun cikgu dah tua sekarang
v(^_^)
...................

..........

No comments:

Post a Comment