Monday, November 14, 2011

memory in 1999 ~part 3

pertandingan menari
aku terpilih sebab tak cukup orang 
lagi pun cikgu nak leader dia orang yang tinggi2
di sebabkan aku dulu agak tinggi dari budak2 lain..
tu la cikgu suruh aku masuk
seminggu kot aku berlatih semua
hingga tiba hari pertandingan...
time tu buat dekat dewan mana entah
ha...lupa bagi taw!!
aku menari si bunga dan si lebah
si bunga tu siapa lagi kalau bukan aku?? hehe
anak2 bunga yang lain kecil je....
maksud aku rendah!!
si lebah ku itu perempuan dari tadika belakang tadika aku hehe
mula2 ingatkan laki rupanya perempuan
patut la cikgu bagi pegang2 tangan peluk2 lagi lak tu ish3
suka!! hehe
cikgu bagi aku pakai skirt
tonggeng2 nampak underware hehe
tadika lain kai tudung, kai baju kurung tapi aku tak
nasib baik aku comel masa tu
kaki bersih lagi..
(sekarang bersih gak tapi disebabkan chicken pox tu de la 2 3 parut hehe)
dushh tak ada kaitan dengan cerita
ok continue.....
masa menari mata aku melilau mencari kekasih aku
datang ke tak??
mencari dan terus mencari
akhirnya aku temui mak dengan abah dekat barisan belakang sekali
hehe cantik mak aku
masa menari aku tersenyum kambing
nasib baik tak lupa step..kalau tak malu je hehe
dah habis....pergi kat belakang tukar baju
siap2 nak ambil hadiah
time tu dapat nombor berapa entah
aku tak ambil tahu pun
yang aku tahu kekasih hati aku datang
aku pergi ambil hadiah....masa tu dapat mainan
dah dapat terus ajak kekasih aku balik
balik la tanpa makan dan minum
kesian kekasih aku tak dapat makan...ish
jahat anak manja abah ni
.......................

..............
tapi pape pun aku sayang kekasih aku
aku cintakan dia orang
tak ada siapa dapat ganti dia orang
i love u mak...!!
 i love u abah...!!
only u...mummy ..daddy
v(^_^)

No comments:

Post a Comment