Saturday, November 12, 2011

mownink...mownink (^^,)

mownink.. (^^,)
umm masih lagi menangtuk
pagi2 masa best2 tido terkejut dengar bunyi msj dari dia
orang lain dah bangun aku tido lagi ish3
si dia ni pun satu...lau msj tu bagi la salam dulu
.....
alang2 dah bangun baik online
sementara tunggu hujan berhenti
hahaha
si dia nak datang, kesian lak hujan
.....
hari ni
ada sorang mamat ajak keluar..kalau setakat keluar pusing2
aku tak nak..!!
duduk kat rumah lagi best r
dah la kau ajak aku keluar naik motor dengan ko
makin terbakar kulit aku yang sedia terbakar ni
(maaf ye, abg sy ada kat rumah)
.....
hari ni nak continue menge"pink" dan meng"purple" kan blog aku
aku tak suka pink....!!
kenapa colour pink gak aku pilih???
hahaha
tak pe la..hentam saja la

i love purple...not pink....!!
haha v(^_^)


No comments:

Post a Comment