Saturday, November 26, 2011

Mr.XX cuba baca ♥

selamat pagi...assalammualaikum
(^_^)v
......................................
ok, hari itu ada orang tanya kat saya pasal ex...siapa?? biarlah di rahsiakan...kenalkan dia sebagai Mr.XX
.
Mr.XX; "kenapa u tak sedih bila u hilang dia?? u tak menangis ke??"
.
Me; "aiyo, kenapa mesti sedih?? dia bukan hubby i..dia bukan family i..dia hanya pegang tittle boyfriend untuk sementara je..dia hak milik family dia..bukan hak milik i...lagi pun dia bukan untuk i seorang, untuk orang lain juga...tak layak kot kalau i cuba rampas dia dari sesiapa.."
.
Mr.XX; "tapi u mesti gak pertahankan, sebab u dengan dia 2 tahun lebih..macam i, ex girl i tu yang curang..contact mamat lain tanpa pengetahuan i..maybe time tu dia tak couple, tapi lepas je i clash dengan dia...terus couple dengan mamat tu..."
.
Me; "2 tahun lebih pun tak de makna la...kalau Allah dah tetapkan dia untuk orang lain, dia tetap untuk orang lain..bukan untuk i...lagi pun i tak suka ambil hak orang ni...tak pernah ada dalam sejarah couple i, i rampas hak orang...i pernah cakap kat dia...kalau dia dah ada orang lain, tinggalkan i..i tak suka di dua kan...lepas ni i nak jodoh i kalau boleh family carikan hahaha"
.
Mr.XX; "u memang girl yang pelik!! macam.......................................(tak payah nak tulis lagi, biarlah aku je tahu hehe)"

...............................................
........................
uiks...mamat ni suka cakap aku pelik..!!
pe yang pelik sangat?? dah aku ni jenis orang yang tak suka berkongsi...sejak dari kecil lagi hahaha..aku memang kedekut....!! nak tahu tanya mak aku hehe
~aku tak perlu menangis sebab lelaki~

~aku tak perlu bergaduh sebab lelaki~
~aku tak perlu berebut sebab lelaki~
~sebab lelaki tu bukan hak milik aku~

~sebab lelaki tu bukan family aku~
~sebab lelaki tu bukan hubby aku~
tak perlu aku nak buat semua tu selagi dia tak ada kaitan dengan family aku
hanya orang bodoh akan buat semua tu...faham x Mr.XX??
apa2 pun aku tetap sayang ko Mr.XX...sayang macam abang je hehe
(^^,)v

No comments:

Post a Comment